Mina sminkborstar - Del 3

  1. Big Eyeshadow Brush* - En större borste som är jättebra till att lägga lite tunnare lager ögonskugga på större områden. Väldigt mjuk och inte allt för tät.
  2. Big Angled Eyeshadow Brush* - Lite samma som nr. 1 bara att denna är vinklad. På grund av detta tycker jag att den passar väldigt bra till contuoring. Jag konturerar näsan med denna borste och det funkar jätte bra i och med att den inte är tät och därmed inte för med allt för mycket produkt.
  3. Eyeshadow Brush* - Samma som nr. 1 fast mindre. Fungerar bra.
  4. Blending Brush* - Gillar inte alls denna borsten då dom har gjort den platt? Altså den delen som man ska blanda med är platt, i vanliga fall ska den vara rundad. I och med att jag redan har en rundad så  kommer denna nog inte användas så mycket.
 
*Alla borstarna kommer inte från speciella märken, de har köpts genom olika erbjudanden och liknande. Det är inte säkert att det går att få tag på dem. Kolla andra märken för liknande borstar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0