Start fresh!

Okej! Sjukt längesen jag bloggade.... De senaste fyra veckorna har jag anpassat mig till ett helt nytt liv. Jag bor inte längre i lilla landet lagom, jag bor i SCHWEIZ! Jag har en ny vardag, nya relationer, och en massa ny inspiration till att blogga.
 
Jag ser fram emot att börja skriva om allt möjligt innom skönhetens värld men också att filma nya videos! Ska verkligen försöka visa er denna nya värld jag lever i. Så hoppas att ni orkar kolla på framtida videos och läsa kommande inlägg!
 
Next up:
Höstfavoriter
Ny och uppdaterad hudvårdsrutin
Estée Lauder Advanced Night Repair Review

Kommentarer
Postat av: EMMA DEN BÄSTA

KOM IGEN DÅÅÅÅ! :D

2013-09-30 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0